mereba,

istiyorum ki bi seferde hepsi çıksın bitsin istiyorum. bi seferde dediğim; bi bağırış, bi yürüyüş, bi koşuş, bi takla atış, bi kitap okuyuş ya da bi sarılış olabilir. bi ağlayışlar paradoks yaratmaktan başka bi işe yaramadığından listeye dahil etmiyorum bile, bok. hepsi diye de kastettiğim şeyler şunlar olsun: şüphe, üzüntü, can sıkıntısı, bokluk hissi, can sıkıntısı olsun. işte çıksın, sonra da bi daha gelmemek üzere bitsinler. bunların tam aksi düşünceleri de bana uzun uzun anlat mesela sen. ben böyle dinleyeyim. öyle bi ikna olayım ki, sakın ama sakın bi daha sorgulamıyayım. çok ikna olayım ama. sürekli bunların tam aksi düşünceleri bana kendin getireceğine söz vermelisin, tamam mı? kesinlikle sürekli olmalı fakat, asla "bi ara" değil. stop.

1 yorum:

trkrr dedi ki...

asıl mesele şüphe, diğerleri araya kaynatılıvermiş (google sadece bir tane çıkıyor )