ay başım ağrıyor. neden? eksik kalmaktan. hiç eksik kalmaktan baş ağrır mı? hem o da ne demek? eksik kalınca fazla düşünülüyor; sonra çarpışmalar, bölünmeler. bunları biliyorsundur heralde? biliyorum da baş ağrısıyla kastettiğin ne yani? eksikliğini düşüne düşüne mi bu hale geliyorsun? bilmiyorum. daha başka sorunlar olmalı. ne gibi? eksikliğin kaynağını bulmam gerek. olmayan şeyin kaynağını bulamazsın fakat. hımm.. evet..doğru.. ee napmalı? beklemeli. beklemem. yürü ozaman. boş boş yürümek bir işe yaramıyor, denedim. anneni çağır istersen. olabilir. gelenler gidiyor ki. ama bugün olana kadar asla yarın gelmiyor diyor dj. o konuda haklı olduğunu düşünüyorum. ozaman beklemen gereken durumlar varmış değil mi? bunu bana örnekle kanıtladığın için teşekkür ederim. bi' şey değil. rica ederim desen daha iyi olurdu bence. neyse artık. bu eksikliği biraz tanım.. hayır, bunu sorma, hiç de tanımlayamam. yok çünkü. hımm.. evet.. yok.. bari napıcağını söylememe izin ver. tamam. hiçbir şeyin güzel bitmediğini söylemişlerdi daha önce, bunu unutma önce. tamam dedim hadi söylesene artık. söylüyorum:

yet (kendine).

1 yorum:

meftun dedi ki...

ben de yetemiyorum. (kendime)