şimdi ben iki tane sınıfın dersine giriyorum ve ikisinde de şu profiller var:

kelimeleri yaya yaya konuşan esmer çocuk, sınıfın en güzel kızı, dersi anlamaya çalışıp ders arasında soru soran kız, sessiz çocuk, canı isterse derse katılan sakin gözlüklü çocuk, derse hiç katılmayan bir kız ve bir erkek, sınıfın yakışıklısı görevini alan converse-li konuşkan espirili çocuk.

iki sınıfta da bu profiller var ve ben bu profilleri böyle oldukça basit kategorilere ayırıp sonra aynı kategoridekilerin isimlerini, farklı sınıflarda olmalarına rağmen, karıştırıyorum ve orada birinin tam o anda bu basit kafa karışıklığımın ne şekilde, hangi sebepten olduğunu anlayıp bana "gotcha!" deme gereği bile duymayıp küçük anlamlı bir gülümsemeyle 've bunları çabucak geçmem'i vurgulamasını istiyorum.

bazen.

Hiç yorum yok: