mereba blog, bazı sorunlarım var ve bu yüzden canım sıkıldı. öncelikle kpss'ye girip atanamayacak kadar az puan alacak bir memur adayı olarak felsefeden neden yan dal yaptığımı bilmediğimi itiraf etmek istiyorum ve 23 mart 2009 tarihinde derste aldığım bazı notları burada paylaşmak istiyorum:

'dışarı' diye kendinde bi' şey yoktur. eğer kendinde şey-e dışarı
dersek (geometrik uzam dışardadır mesela) böyle bir durumda zaten
bunun zorunluluğunu açıklayamam. 'görüngü' dışarıda olabilir mi?
görüngü ne amk!


sonra, haziran-ın başından beri artık dersler kesildi ve final dönemi adı altına sığınarak her gün 14.00’da kalkıyorum. bu bebe-ler gibi uyuduğum anlamına gelmiyor çünkü şöyle ki: oda arkadaşım (ki film izlerken bile uzaktaki sevgilisine kamera açan bir kişilik) sabah 9 gibi kalkarak, bilgisayarının başına oturuyor ve ortalama 10 dakikalık aralarla “fışşşşşrrppppfffffrrk” diye burnunu peçeteye siliyor. bu demek oluyor ki ben her 10 dakikada bir uykuyla karışık oldukça sıradan küfürler sarf ediyorum, hem de ta saat 2’ye kadar. i.e. “sktrrmkoym”. bunun dışında başvuru belgelerim eksik ve bir günde hiç mi hiç tanışıklığımın olmadığı kişilerden bu eksik belgeleri almaya çalışıcam yarın, mesela. bunun dışında da öğretmenlikle pek alakam yok sanırım, tıpkı her şeyle olmadığı gibi. [her şey-le olmayan ile hiçbi’ şey-i kasteden yer altı edebiyatı yan cümlesi, sevdin mi?] sonra.. insanlara yanlış izlenimler veriyorum, bu benim dışımda kimseyi de mutsuz etmiyor. yanlış izlenimi alanlar aldığı izlenimle hayata devam edip “lan cidden bu izlenimi ben böyle aldım ama bi’ gariplik var sanki, bi’ bakabilir misin acebağ?” falan demiyor hiç. [vermeseydin yanlış izlenimi deme hemen, ona da sebeplerim var. casuality dünyası naparsın.] bunun dışında buraya yazmıyacağım bazı öfkelerim var, ama öfkem olduğunu belirtmeden geçemedim. sinirlenince çok pis döveceğimden ya da ödüm karaciğerim falan patlar diye endişeleniyorum. milletinki korkudan patlayabilir, benimki sinirden patlar valla. neyse küfürlerimi bold-la yazdım, umarım üjbej okurum bu durumdan rahatsız olmaz. hepimize dönem dönem stres gelir ve küfrederiz diğil mi canlarım? hı-hım.

4 yorum:

naksinigar dedi ki...

zaten final dönemi diye bir şeyin var olması yeterince ilginç. yani bir dönemin adının içerdiği sınavlarla anılması. bu dönemin sadece sınavlara girmek için olması. geçmesinin beklenmesi. ah şu final dönemi bir bitse! olması.

gregor samsa dedi ki...

ttku küfür etmez ve küfür edilmesinden hoşlanmaz.
ben öyle biliyorum en azından.

dilök dedi ki...

sevgili naksinigar, nasıl da haklısın. banklara oturtup çekirdek yedirtiyor valla.

sevgili gregor, ttku artık oda arkadaşım değil. küfreden benim. bazen küfre gülerim, şakavari olanlara. zaman zaman küfrederiz. olur öyle. (:

ttku dedi ki...

garanti bankasi'na kufretmisligim vardir.