düşünsene evinin önünde davulcular var ve hiçbir şekilde gitmiyorlar. tek yapabildiğin 'davulcular gitmiyor.' diye cümle kurabilmek. olur mu olur arkadaş. çünkü elimizden bir şey gelmeyen durumlar için sürekli cümle kurarız. mesela, 'nisan da bitiyor fakat beni hala sevmiyor.' veya 'en sevdiğim bardağım kırıldı' gibisinden. en kötüsü de ne biliyor musun arkadaş? demiş miydim hatırlayamadım: farazi diyaloglara meğilli iç monologlarımın kurbanıyım. ey gidi. bir de dilerdim ki nostaljinin bir faydası olsaydı keşke. hem vakt-i zamanında bir yazar demiş ki, tecrübe diye bir şey yoktur. iyi demiş bence.

4 yorum:

Spaceships dedi ki...

:) iyi ki yorum şeysi koydun. "elimizden birşey gelmeyen durumlarda cümle kurduğumuz" tespitine acı acı güldüm, söylemem lazımdı, normalde orda olmayan yorum kısmını gördüm, mutlu oldum, iki kere gülmüş oldum pozitifleşti ortam. uh. küçük mutluluklar nelere kadir.

alttire dedi ki...

vakt-i zamanın var mı bişey diycem.
diyorum:
oduncu gömleği üzerine bir panel düzenliyorum. çok dağıtmışlar.
tüm isim tamlamaları davetli.

Mutereddit Tedirgin dedi ki...

"arazi diyaloglara meğilli iç monologlarımın kurbanıyım."

Cümle diye buna derim.

dilök dedi ki...

sevgili spaceship, artizlik sandım ben yorum kaldırmayı. oysa böyle çok heyecanlıymış yorum almak, eski blog neşeme kavuştum oh be (:

sevgili alttire, deparla geliyorun panele.

sevgili mütereddit, eyvallah. (: