bu reklam metin yazarlığına gönül verme isteğimle
ahooohahahahaahahahaoooy-un ifadesidir.

ikidebi' de reklam koyuyorlar diye hiç şikayet etmem, çılgıncasına izlerim reklamları. final sonrası boşluğumda youtube-dan hep pınar beyaz reklamlarını izledim ve çocuk:okyanus-un , fırat-ın ete kemiğe bürünmüş şekli olduğuna karar verdim.

şimdi bi' de saç dökülmesine karşı ilaç şeysi reklamı var. futbolcu kılığındaki sayın reklam oyuncusu, farazi mesleği ile saç dökülmesini bağdaştırmaya çalışırken elinde bir futbol topu tutuyor ve "defans oyuncusuyum, hayata karşı da defans derken saçım da dökülür benim lan ozaman bioxcin" falan gibisinden bi' şeyler geveliyor eleman. takım arkadaşlarına da tavsiye etmiş, artık hepsi saçlıymış. buğarada koç allianz da benim telefon melodimi çalmış, lağn! beatles benim lağn!

neyse işte ben bu futbolcu-bioxcin ilişkisini kurmayı becerebilen reklam senarist-i mi artık yazar-ı mı ne ise, ona bildiğin fesat oldum. reklam biter bitmez de başladım bıdı-bıdılamaya:

"kim yazıyo bunları ya. nasıl bu işe kavuşuluyo. böylü bi' kesim var hayatta. ne var lan ben de yazarım. mis gibi iş. bunlar da para kazanıyo, hem de çok. öğretmen ol, onca çocuğun beynine onca bilgiyi sokmaya çalış, bi' buçuk milyar maaş al. bunlar bi' paragraf yazıyo, parayı götürüyo. ben de yazarım lan. nasıl başvuruluyo bu işe. öyle deel mi anne, bunlar para kazanıyo yaü!"

bunları söylerken annemin sessiz-sakin ve de evcimen sense of humour-unu bi' anlık unutmuşum tabi; fekat annem, canım annecim:

" ben de orkestralarda kaşık çalanlara sinir oluyorum."



Hiç yorum yok: