biraz kendimden bahsedeyim, yükleme eklenen kipler üzerinden hayata değineyim. hohhohhev! [göbeğimin üzerinde ellerimi kavuşturdum, o gülüş de bilgiç teyze gülüşü, bilezikleri var burma burma.]

çok kompulsifim. bunu geçen bayram tatilinde mi ne bir arkadaşa bi haltmış gibi, amanın ayrıntıya çok dikkat ediyorum-cuymuşumcasına anlatırken idrak ettim. şöyle ki: gün içinde herhangi bir eyleme tüm dikkatimi yöneltip otuz saniye sonra ne olacağını tahmin etmeye çalışıyorum ve bildiğin kendimi heyecanlandırıyorum. her şey 3 2 1 bum! havasına bürünüyor çünkü. hele hele bir de elinde çayla kapı açmaya çalışanlara, bir arkadaşıyla konuşurken önüne bakmayanlara, minibüste bozuk paraları avucunda sıkı sıkı tutmayanlara falan rastlamayagöreyim. dökcek! çarpcak! düşcek! -cek! lağn! [bi' nevi fobilemece]

sonra da şey işte -dı ve -mıştı'lara üzülmece var tabii. çünkü aynısı bi' daha yok. -dı. bitti. aklımda ama allahtan. hamdolsun. [anılar.mp3]

-yor. [bazen yorar cidden ha ona göre yani.]

dilek kipi var bi de ya hoca tahtaya yazınca sevinirdim. bunlar da dilek kipi. aaa benim adım. he ya. mesela; gel-e-yim. ne güzel di mi. diliyor. takdir ediyorum böylesini, evet. [konuyu kendime çok pis bağlarım.]

emir kip! [çok ince espiriciyimdir, he tabi.]




Hiç yorum yok: