beni soracaksan olursan burda hava mis gibi ama buraya gelene kadar dünyanın en çok karı yağdı da beklenmedik hem de gelemedim ben böyle yol uzadı uzadı çişim gelir diye korktum biraz uyudum garip bir şekilde özlediği.. neyse ve sonra kara saplanan otobüsler ile tırlar vardı böyle her yer bembeyaz falan durduk durduk biz sonra yavaş yavaş ilerledik müzik vardı kulağımda dinledim derken ev oldu.

biz sonra işte ilçeden ile gittik babamla babam biraz para verdi dedi ki cumartesi süper bir genel anestezi istiyorum kızıma fiyuu dedi fiyuu demedi onu ben diyorum ama işte biraz korktuğum için aslında fiyuu demedimdi aklıma bile gelmedi pembe dosyayı tutmakla meşguldüm o sırada blog lan bismillah hadi di mi ben biraz korkuyorum çünkü şey olacağından değil de şükür çünkü halimiz iyi fekat genel anestezi dünyanın uykudan sonra en garip şeyidir bence dedim kafam bi' şeyler kurmasa ne kadar güzel olur değil aslında kafam kurmasa kar yağıveriyor şaşırıyorum kafam kurunca biliyordum zaten diyorum çeşit çeşit kafa kurmacaları ebru gündeş kafama ah bu kafan ah dese he ya derim napalım derim böyle artık idare ediverin derim sonra haydi madem görüşürüz burnumdan öperim oy.

sincerely.

3 yorum:

ttku dedi ki...

dun mu, iki gun once mi bilemedim dilegim. seni aradimdi, bi bes dakka caldirdim herhalde. cevap olmayinca kapattim artik. iyisindir insallah, amin. yarin seni kacta arasam bilemedim. kaygilaniyorum.

gregor samsa dedi ki...

"döndürmeyin diyorum döndürüyorlar."
"anne kimse döndürmüyor seni ben yanındayım"
"barış oğlum döndürmesinler söyle onlara"
"tamam söylerim anne"
"oğlum geldi kovcak şimdi sizi"
sonra ağlamaya başlar.


genel anestezi sonrasında tercihen bazı sırlar açığa çıkabileceğinden veya bilinçaltı dehlizleri, çok güvenilir kişilerin yanında bulunması iyi olur dicem ama sanırım sen bunu genel anestezinin çok sonrasında okuyabileceksin.

geçmiş olsun, umarım geçmiştir.

dilök dedi ki...

ttkum konuştuk da iyi oldu. :*

gregorcuğum samsa, enbüyük ikinci korkum bu idi: ganelanestezisonrasıküfürlersilsilesi!
çok korktum la küfrederim deye, kim olcak yanımda annecim olcak.
iyi ama gayet bilincli idim. ne dediğimi hatırlıyorum hep. geçti, sağolasın. (: