aslında isterim ki çok kısa bi' süre için ciddi ciddiyet. içimiz-dışımız bir olsun diye. sonra üzerine hahahahh. bi de gülerken birbirimizin yüzlerini görelim. bu birinci mesela.
ikinci mesela-m şudur ki:
bir hafta, her gün cuma olsun. ben cuma günlerini çok sevdiğim için birinin bana
"al sana cuma getirdim."
demesini çok isterdim.
bu biri-ceğiz sorarsa eğer:
"cuma soyut bi' şey ben onu nasıl getirebilirim ki fekat cuma bir gün ismidir????" diye sorar.
o zaman derim ki:
"bir cuma çık gel bunu konuşalım. hem ertesi gün daha cumartesi olur, oh çünkü iş yok okul yok. çok haftasonu. istersen çiçekleri vazoya koyup üzerine cuma da yazabilirsin.vazonun. şey de olabilir bak: i like fridays, too. bunu gelip söyleyebilirsin de. kolay iş yahu."
falan gibi. evet, bu düşüncelerimi belirtirdim.

2 yorum:

meftun dedi ki...

güzelim yazının içine etmiş mi olcam bilmiyorum ama aklıma robinson cruise'deki cuma geldi. hem somuttu o. hihi:))

dilök dedi ki...

http://www.tulumba.com/mmTULUMBA/Images/bk/zBK980018ZR272_250.jpg

bu değil. ((: