kütpanemizdeki kırmızı koltukların bağımlısıyım. son zamanlarda iyice arttı. uyumaya gidiyorum. elimde değil. dersten çıkıyorum. n'apmalıyım? DINK! (ampül efekti). kütpane! oturuyorum kırmızı koltuğa. her gün giydiğim tutkumdan bana yadigar goca kahverengi hırkayı çıkarıyorum. açıyorum kitabımı. ortalama on sayfa okuyorum. sonra yavaşça kitabı ve gözlüğümü sehpaya koyuyorum. bu-aralar-yumuşatıcı-kokulu hırkayı üstüme örtüyorum. kıvrılıyorum koltuğa. uyuyorum. rüyamda kitabın devamını yazıyorum biraz. planlı bi' şey değil bu. salyam akacak diye korkuyorum. arada hüümmppf içime çekiyorum tükürüğümü. tedbirliyimdir aynı zamanda. böylece iki saat falan geçiyor. uyanıyorum. hımmpff diyorum. yavaşça hırkamı giyiyorum. kitabı çantaya koyuyorum. kütpanenin merdivenlerinden inerken, kazağımla işte veya bluzumla falan camlarını sildiğim gözlüğümü takıyorum. ee normalmiş. normal tabii. kütpaneden çıkıp diğer günlük aktiviteler. haftanın günlerinin o çarkıfelek yuvarlağına yazıldığını düşün. böyle tıkırıdı tıkırıdı tıkırıdı tırk! atı-atıveriyor. cuma-da durabilir aslında. mis gibi gün.

4 yorum:

cebren dedi ki...

af. geri dönebülebilir. af diyorlar ama bakıyoruz. af çıksa da dönsem olmadım. hiç-öyle-şey-olrm. kırmızı değil miydi hırka. af. diyorlar. bakıyoruz. bakıcaz. kütpane filan. ondan. acaba? bakıcaz. tamam o zaman. hayır söylemesi sana zor. ben alıştım. o kadar kısa ki. af. arkama yaslandım ve her d.

naksinigar dedi ki...

kırmızı koltukların tadı en iyi cam tarafına doğru yan dönüp ayakları dışarı sarkıtarak çıkar.

dilök dedi ki...

sevgili cebren, kimsin bana bi deyiver bakayım (:

sevgili naksinigar, nasıl da haklısın. :*

ttku dedi ki...

sey aklima geldi, hani ben kutpanede uyuyunca agzimdan oyle cigerimden gelen bi ses cikiyordu ve beni ziplatip uyandiriyordu hatirliyor musun ? bi de kim bilir kac yil onceydi, seninle bizim evde enim cift kisilik yatakta uyurken ben ruya gordumdu, erol beni balkondan asagi atiyordu. ondan once de ahahahaha kampta uyurken ahahahaha dilek ! shshdfdgdfhgfgjhgfdggfsdf yazamiyom gulmekten gari shfdgaahahaahah