HOCA: "öhöhö..öhö..dekart...öhö..fırk...dekart..hüüğp (çay)...geçen ders..höö..we looked into that sabcekt..."

[kızıl meç. balyaj. ket bot. basmafistan salaş etek. sen tamamsın. gayet kartezyen. ön sıra. tam beklediğim gibi. bu çocuk ne zaman uzattı bu saşları vay anam. üç yıl başka bölümde okusa, hayatın anlamı lan felsefeye geçmeliyim falan derken bu üçüncü sınıf dersi-altı yıl, öss-de istediği bölüm olmayınca tercih yapmaz bunlar.(kötüleme değil) evet tamam. makul süre. biraz şarkı söyleyelim. çünkü iç sesim süperdir. dün akşam yolda gördüm seni yıllardan sonraaa..(tekrar)..dün akşam yolda gördüm seni yıllardan sonraa..bir yabancı gibiydin dönüp bakmadın banaaa..(tekrar)..bir yabancı gibiydin dönüp bakmadın banaaa...(geçişe dikkat)..onu gördüm karşımda..mavi mavi masmavii gözleri boncuk..ahahahah çok yaratıcıyımdır. renedeskartes..ahah-bızt. derse dön. tamam.]




5 yorum:

dide dedi ki...

ben üçüncü sınıfı hiç göremiycem sanırım. hani kırk okul değiştirip sonra hiçbirinde okuyamadan atılanlar vardır ya. tee 20 yıl sonra bi baltaya sap olurlar. onlardan olucam sanırım. öyle bi kariyer düşlüyorum.

ttku dedi ki...

hahahahahahahaha, yanibasinda o felsefe dersinde olmaliydim.

dilök dedi ki...

sevgili dide-m, inanmıyorum ı-ıh cık. ı-ıh. öyle olmazsın sen. sana kahveyle pasta alasım var. cidden (:

sevgili tutkum, ozan önen'i ancient phil.de görünce sen aklıma gelmedin değil zati.

dide dedi ki...

bana pasta al çay al tarçın al kek al dilöküm. çok yalnızım sanırım :(

dilök dedi ki...

ahaha guzucum tabii ki. denk gelince citolk-tan konuşalım, bi' zaman ve mekan ayarlıyarım bence. baştan söyliyeyim kararsız ve sıradanımdır. (: çok heyecanlıyım.bi' blogger-a buluşma teklifi. ahahah