sahne 1:

numune öğrenci : anneeaaa ben ödevimi yapıcam.
numune anne : a-u. sen ödev yapar mıydın? noldu sana!?
numune öğrenci : yapmazdım ama ingilizce ödevimi yapıciğim. çünkü yeni ingilizce öğretmenimizi çok seviyorum.
numune anne : hemi de ingilizce.. şaşkınlıklar içerisindeyim.


sahne 2:

(zil çalar.)

sınıf başkanı : arkadaşlar haydi tenefüsümüs bitti ve de ingilizce dersimiz başlıyor. yerlerimizi alalım. biricik öğretmenimizin kırmızı pilot kalemiyle yapılmış ödevlerimizin sonuna konduracağı "pekiyi olmuş aferin" imzalarına hepimiz hazırız zannediyorum. haydi bakalım. defterlerimizi açalım, çiçek olalım ve sessizce öğretmenimizi bekleyelim.

tüm öğrenciler, sınıf başkanı dışında: elbette!

sahne 3:

okul müdürü : istisnasız tüm öğrencilerin bu öğretmeni sevmesinde bi' iş var. bit yeniği misali. ama ben bu işi çözücem. nihahahaha! hademe, hademeee gazoz getir!

sahne 4:

ilçe milli eğitim müdürü : size gerçekten teşekkür etmek istiyorum müdürüm. yani siz olmasanız biz bu öğretmenin sırrını hayatta çözemezdik. yani tüm veliler memnun, tüm öğrenciler harikulade davranıyor. hemi de ingilizce. şaşkınlıklar içerisinde idim. neyse ki her şey normal artık. pis insan.

sahne 5:

okul müdürü : yakalayın şu dileköğretmeni.. meğersem ingilizceyi okunduğu gibi yazdırıyormuş. seni çakma! hademe, hademeeee dut golundan şunun da azledelim. öğrenciler de manyak. ne zevk alıyorlarsa 'if ay hed elatof mani, ay vuld bay e hauz.' ee noldu şimdi!? manyaklar!

hademe : duttum.

ingilizce öğretmeni : aym nat dileköğretmen. AAAYM..AYM dilököğretmen. hahahahha!

6 yorum:

dide dedi ki...

ahah :)
okula bağış yapçaktın. gör o zaman o müdürdeki sevgiyi sen.

dilök dedi ki...

((: doğru bak. neyse yakalandım artık ama.

ttku dedi ki...

BER-KE-LEY !

dilök dedi ki...

hahahahah kant dersi.

meftun dedi ki...

dilököğretmen!! ay lav yu!.. :))

dilök dedi ki...

bi gova böreğimlen geldim. ben de seni seviyom. (: