bazen gözlüklerimin camı çok kirleniyor sonra göremediğimden değil virgülyadanoktalıvirgül bi' anlık bi üzüntüyle neden gözlerim bozuk kafam da mı bozuk gibi ve benzeri bi' düşünceyle yani aşağı yukarı bu tam olarak nasıl ben bile bilemiyorum geliyorgeçiveriyor çok hızlı.

paragrafbaşıçünkü işte ben üzülünce gözlüklerimin camlarını siliyorum gözlük suyuyla "zeki optik"ten aldığımız babamın bi' tanıdığı ailecek gözlüklüyüz de okuma gözlüğü hipermetrop miyop ve de astiğmat.

gözlüklerimi silince ben alışana kadar bi' parlaklık oluyo dünya daha bi' parlak güzel mi tam anlamıyorum güzel de olabilir ama parlak nasıl kirleniyor anlamıyorum tişörtümün eteğiyle siliyorum özel gözlük bezim yok ondan yarına kirlenir uyuyunca çıkarıp koyuyorum ya toz toplar heralde nokta

2 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

Hayır noktasizvirgul :)

Bırak bulutlar yağmur olsun hızlı bro, bırak biz bayrak direğinden kayarak inip prensesi kurtaralım :D

Gerçi sena prenses olmaz ama :)

dilök dedi ki...

sevgili noktasizvirgul,

j'aime le petit prince. (: