+ anne eskiden hep "yapmağa, etmeğe" yazıyorlarmış yazarlar sence neden?
- e kızım egelilerin şivesi bu!
+ anne egeli değil, oğuz atay böyle yazmış.
-oğuz atay nerelimiş?

***

+anne işte bukowski böyle yemiş, gezmiş, içmiş, ölmüş.
-iyi b.k yemiş.

***

+anne sana bir yazımı okuyayım mı?
-oku
+
canımın sıkıldığı anları toplayıp yanağımdan geçen düşünce sayısına böldüğümde, kafamın içindekilerinin karışıklık derecesi olarak net bir rakam ya da ifadeden çok değişken bir bakış açısı elde ediyorum....bıdıbıdı çarpı eşittir dört işlem bıdıbıdı vesaire.
-okuyan bi'şey anlamıyacak.
***

+anne molaya indiğimde yanlış otobüse binme korkum var. senin de var de mi ? itiraf et hadi hehe.
-var da aynı otobüste olduğumuz insanlara dikkat edip onların bindiği otobüse biniyorum.
+ya herkes yanlış otobüse binesin diye sana komplo kuruyosa? benim asıl fobim bu.
-kurmazlar.
***



4 yorum:

Murat Ali Seven dedi ki...

:)
"kurmazlar."
bunu diyebilmeliyiz. ben diyorum, darısı başınıza.

dilök dedi ki...

(: amin amin.

yaşlandıkça anneme benzeyeceğim ve inerken otobüsün plakasına bakacağım. binerken de inerken bakmış olmanın güvencesiyle gayet emin olup tüm realistliğimle cam kenarı koltuğuma oturacağım.

artun dedi ki...

ben plakaya baksam da o panigi yasamadan edemiyorum, uyku sersemi iniyoz otobusten molada plaka mi kalir akilda sigarayi icince zaten viyuv diye bas donmesi falan derken makarna papirus kloroform ve tenten

dilök dedi ki...

sigara içmesem de (genellersek içmiyorum) evet hayattaki sorunumuz bu septiklik. ((:

sana da kolay gelsin sevgili artun.