5 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

1 höst: Höst yani orda ne yazıyor.
2 höst: Höst şimdi dikkat ettim cidden kalemin ucuyla tırnağın içindeki pislikleri temizlerken (iğrejjjj) aynen örğü örüyormuş gibi görünüyor.

dilök dedi ki...

1 höst: orda ne yazdığını anlayanlara brownie alcam.

2 höst: o alem değil. tığ. orası kütpane. ama o tığ. tırnak pisliği temizlemiyorum yani o anda. ben de her normal insan gibi temizlerim normalde ama o anda elimde tığ var ve onla poz veriyorum farazi bi dantel örüyorum. aslında ders çalışıyorum yani notlar bunu gösteriyo o fotokopiler. ama o tığ.

dilök dedi ki...

alem= kalem

Hass dedi ki...

hey -örenbayan- eğer renk körü değilsem yeşil faber castell bende de var.süfee

dilök dedi ki...

hass yaklaştın..

evet kalemlerimiz aynı.. ((: sevindim. "aaaa aynı he he" dedim.