aptalın tekiyim.

5 yorum:

ttku dedi ki...

ben cumleni okurken karsi yatagimda uyuyorsun. bilgisayarin uzerine biraktigin telefonun, sabah uyandiginda elinin ilk gidecegi yerin tespitiyle oraya 'konuslanan' gozlugun ve dizine toplanan esortman altinin bende yarattigi sikintiyla bence sen dunyanin tekisin. aptalin teki demek cok komigime gitti.

blogun cok guzel, benimle cik.

dilök dedi ki...

facebook'ta married yapcaktık bak unuttuk.

NoktasizvirguL dedi ki...

aaa :O ne kadar ayıp. Ne kadar kayıp... AAaaa telefonum kayıp. Hayatımda yanlız bir adaya düşsem, ki bu ada çok yanlız olmalı kimsecikleri olmamalı öksüz filan olmalı mesela, yanıma alacağım 3 aptal şeyden ikisi ben olurdum. 3'ü duruma göre değişir, belki yanıma dünyayı alırdım ada yanlız sıkılmasın diye ama değişir yani. Belli olmaz, belki olmaz, belkemiğine bişey olmaz.

Sen aptal değilsin, yani tanıdığım kadar değilsin. Hani aptal olsan eski konuşmuşluğumuz üzerine "aptal değilsin biraz şapşalsın" derdim, ki bu seni aptal gördüğüm anlamına gelirdi ama şapşal da değilsin. Ttku çok güzel tutturmuş turuncu turanj traj traş kalaj.

O değil de bi İlhan İrem vardı nooldu?

Elsa dedi ki...

ben de diye koment atsam ne komik olabilirdi aslında

dilök dedi ki...

sevgili noktasızvirgül, teşekkür ederim..ama bir yılda bi sürü beyin hücrem ölmüş ya da mallamış olabilirim, emin değilim. ((:

sevgili elsa, valla aahauasnhajdds cidden güldüm. (: