ilaçlama dolayısıyla mekanın boşaltılması isteğine karşı geldiğim halde bugün ölmedim. ne kadar cesurum değil mi? güldürmeyeyim şimdi sizi öyle hadicanımordan hadicanımordan. ismi çok uzun bi' film izledim. güzeldi. çünkü çok uzun isim, filmin herhangi bir yerinde geçmiyodu. yani ezber film ismi değildi; yorum film ismiydi. küçüklüğümden beri ezberim kötüdür zaten. kalem çevirir; yorum sorularını çözü-çözüveririm. yani sonra iki olayı karşılaştırdım kafamda. mesela ikisi de ev sonuçta. yerleri farklı ülke sınırları içinde. yok dedim büyütmeyeyim. sonra üzülürüm. karşılaştırma; yanlış bir yöntem. böyleye karşılık böyledir; ama birden öyle oluverir. böyle zaten senin kafandadır, öyle olması belki de normaldir. bir b-den ne çıkar. bir b- her şeyi değiştirebilir. öyle ya da böyle iyi ki varız. kaç kişiyiz? saymasak, sayamasak.. ayak yapsak; salağa yatsak mesela ya da bilirkişi kesilsek..ben de teşekkür ederim. doğum günümüz kutlu olsun. aman paskalya yaklaşıyor. havadan sudan..yaşlandık ve öldük.

5 yorum:

Hass dedi ki...

bi film vardı adı :'eternal sunshine of the spotless mind' 2 kez izlemek çok cesurca yürek belki de truman show-laf aramızda filmin adını copi/pasta yaptım- küçüklüğümden beri ingilizcem iyi değildir.küçüklğüm derken tee 2 yaşlarımdan beri.işte taa o zamanlardan beri iyiki doğmuşuz

dide dedi ki...

evet itörnıl sanşayn of dı sıpotlıs maynd beni benden alıyor malesef. iki kez izlemek değil 10u geçti sanırım artık. bu zamana kadar ne kadar uzun isimli film izlediysem hepsi güzeldi. garip bir raslantı.

f.p. dedi ki...

saçın kısa ama güzelsin.
ironi de yaparım.
:)

dilök dedi ki...

@sevgili hass, bu film şey bi dakka copi-pasta yapmalıyım çünkü fransızca.....
"Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants"
bildiğin cümle yani..birden johnny depp çıkıyo filmde karşına. ama benim favorim jim sturgess, 21.yy harikasıdır kendisi. iyi ki doğmuş o da, güzel kızlardan daha güzel adam mı olur ben bunu hiç anlayamıyom ama oluyo. ((:

@sevgili dide, bunu profilinden de anlıyoruz ve zaman zaman hepimiz beynimizi aldırmak istiyoruz. ((: evet ben de seviyom uzun isimli filmleri, sempatik bi kere..

@sevgili pelin; verbal irony de mi o yani şu demek " saçın uzun ama çirkinsin". ehee ya da "saçın güzel ama kısasın". hello bebek, aym çirkin. vatz ap?

f.p. dedi ki...

@sevgi pıtırcıı dileele,
hey dudeee :))