aksesuara aksesuara tam olur.

5 yorum:

ttku dedi ki...

baslik cok komik bence canim arkadasim. iyi ki nasil dondunuz abov ?! diyen annemiz yok.

dilök dedi ki...

böyle aptal şeyler nerden aklına geliyo diye merak eden ve aklında aptal şeyler olan sdjodjwoejowed msdkfnnfdndı vay be..

f.p. dedi ki...

çok fazla sinirlendiğin anlarda çakıyorum üstüme alınırsam hiç anlamamış gibi salağa yatıyorum.slm dilek naber, aa ttku da burdamış :D

Beyaz Mantolu Adam dedi ki...

"eğer sürekli sigara içseydim; kesin bir elimde çakmağı bir elimde sigarayı tutup uzun süre sigarayı yakmadan konuya uzun bir giriş yapardım. sonra karşımdakinin bir "hı-hı evet aslında..."sını yakalayıp onun çakmağımla sigaramı yaktığım an'ı görememesini sağlardım. yaktıktan sonra çok kısa bir gelişme ve ondan da kısa bir son-la anlattığım şey'i bitiriverirdim. burada önemli olan; insanı "ne anlatacak acaba?" diye heyecanlandırdıktan sonra, sonuçta bir yere varamamaktır." ne güzel anlatmışsın beni.

dilök dedi ki...

sevgili pelin, ayak yapmak kisvedir.

sevgili beyazgocuk, seni anlatmadım ama kendini bulduysan pek ala.

gıcık cevaplar gibi görünseler de aslında sadece yorumlarınıza tepki. ((:

sevgiler.