- ya geçenlerde hani sizin bi komşunuz vardı şişman...
+sami.
-hah işte sami'yle..hani üç adım bi zıpzıpa ne deniyordu?...
+halay.
-hah işte biz halay çekiyorduk şeyde hani bi adam bi kızla evlenince ona ne deniyordu?
+düğün.
-hah işte. ya geçenlerde sami'yle biz düğünde halay çekerken..şey..şu şarkı söyleyip org çalan kişi..mmmm
+piyanist şantör.
-hah işte piyanist şantör, düğünde çocukların kovulduğu yere ne deniyodu?
+pist.
-hah işte piste..te...tee...si...si...ses...'e ne deniyordu?
+ses kontrol.
-hah işte sğüdlfsğflğsföpğdf'e ne deniyordu.
+lmsdfojfoesjf.
-şeyy ben ne demek istiyordum?
+ya geçenlerde sami'yle düğünde halay çekerken; piyanist şantör piste..te...tee...si...si...ses'e ses kontröl lmsdfojfoesjf.
-hah işte, sağol ya.
+bişeydeğil.

4 yorum:

beyaz mantolu adam dedi ki...

akdhakjdhahad

f.p. dedi ki...

hani şey denir ney o şey işte.hani olur ya önemli değil deriz. ne deyince haa teşekkür edince ama önemli değil denince bişe denir ya hani..neydi..
hay ağzına sağlık.sen de olmasan ben de olmucakmışım da şeyim yokmuş neyim haa haberim.

dide dedi ki...

ben bişey diycektim ama unuttum. adını sen getir, neydi ya? neyse hatırlarım belki

dilök dedi ki...

söz-gelimi.