"i wanna go to dubai" by daniel stratcey
ACT 2

scene 3

nancy: ( öfkeli bir şekilde) neden buna katlanmak zorundayım? mademki bu şekilde devam
edecek; neden bana biraz olsun yardım etmiyorsun, ha?

steve: ( yavaşça pencereye doğru ilerler, dışarıyı değil de pencereyi izlemeye başlar) şu anda yavaşça pencereye doğru ilerlemekteyim ve her normal insan gibi dışarıyı değil de pencereyi izlemem benim gayet kompleks bir karakter olduğumu gösterir. ayrıca iki dünya savaşı ve bir sivil savaş atlatmış bir toplumun çocuğu olarak benden sağlıklı bir birey olmamı bekleyemezsin, değil mi? orta sınıf bir ailenin çocuğuyum. zaten protestan-katolik meseleler almış başını götürüyor. sıradan görünümüm altında, yani benim içimde fırtınalar kopuyor. adeta bir hamlet'im. amcam katil değil. az çok fransızca biliyorum. rien à faire. j'ai fait mon devoir. (penceredeki yansımasına takılır)penceredeki yansımama takıldım. bu özgüvenden çok bir tür kendini beğenmişlik. soruna cevap vermedim farkındayım. bu da seni önemsemediğimi gösterir ama yüzeysel baktığında. aslında duygularını göstermeyi beceremeyen bir zavallı da olabilirim. ama sen yüzeysel bak. ben steve, evet ben steve tam bir bencilim. nancy git başımdan.
...

Hiç yorum yok: