arkadaşları düşüncelerinin yanağından geçtiğini söylediğinden beri duygularını hemen belli etmemeye kararlı. hani şu içi dışı bir tipinden. ve herkes gibi, bilmediği şeyler var. hem güzel hem zeki insanların, tam da tanrı'nın tüm vasıfları eşit dağıtmaya karar verdiğinde; bazı cengaverlerin önce davranıp kararlı bir açgözlülükle vasıf sömürdüğünü, çoğunluk olmamalarına rağmen yine de tükenmez nesil yaratabildiklerini düsündüğü kolay çürütülebilir bir hipotez var aklında. hatasız kul olmaz deyip kendini sevmeye çalışıyor. hayattaki en büyük kaybı beyhude hayalleri. vasıf sömürücülerden biri olmaktan tutun da çift katlı otobüsten karavan yapmaya kadar...

bunu da düşündü, düşünmedi değil. ama malasef işine yaramadı.

bu kadar gereksiz düşünmesinin tek nedeni büyük olasılıkla gerekli düşünmenin varlığına inanmaması. küçük bir olasılıkla da gerekli düşüncelerin acı veriyor olması. of be kişilik analizine bak. yeterli zamanımız olsa birsürü -izm'den bahsedebilirdim ama yok. geç kaldık.

üçüncü tekil sahıslar üzerine yazıp da kendini ifade etmeye çalışan tek akıllı ben değilim. yok hayır kendini ifade etmek, yalnızlık, anlamsızlık, -lik'ler ve -mek'lerden zaten gereğinden fazla bahsedildi.

her muhabbette ülkeyi kurtaran babalarımız, bizi hiç anlamayan annelerimiz ve de bazen kavga etsek de çok sevdigimiz kardeşlerimiz var. kendimizi de her hayal kırıklığı sonucunda haklı çıkarmayı harikulade başarıyoruz. ironi keşfedildiğinden beri, biz çok süperiz.

o, biz, ben, hey sen.. genel sorulara "iyi" diye cevap verdiğimi biliyor muydun?

tiyatro beni geriyor, hayır sıkmıyor. "sadece oyuncuların ayağının kayıp düşmesinden korkma" gibi bir çeşit fobim var.

şimdi gitmek zorundayım. böyle demem ben normalde. hoşça kal.

21 yorum:

artun dedi ki...

O fobi bende de var, yuregim kaldirmiyor vallahi. Ondan sonra yere duseni rezil etmemek icin dogal davranmak lazim. Gayet sakin sahneye cikacagim, duysun diye de hafifce egilip "Bi cigara attirsana haci" dedikten sonra "ohiriririri" diye gulecegim.

artun dedi ki...

o senin guzelligin. bir de bunun baska versiyonlari var, misal: gel beraber olsun.
misal:..........................

bosluklari doldurunuz, ben yeni kalktim da.

dilök dedi ki...

sevgili artun,

tiyatro oyunuuncusunun farazi derdine ortak olmak (:

ben erken kalktım. hiç sevmediğim bisüru ders var.

bi de mereba blogger.

artun dedi ki...

solucan dansi vardir, zenciler "worm yapsana worm yapsana" diye dirseklerler birbirlerini. ilahi...

artun dedi ki...

mereba blogger derken bana mi? *parmagini iman tahtasina koyup arkasina bi soldan bi sagdan bakar*

yoksa blogger'a mi.
*suratinin ortasina embesilce bakarkar*

artun dedi ki...

ahmad tea olsa keske

dilök dedi ki...

ahanda bi tane daa geldi. kaç ettik?

sana dedim sana. (:
ekşi sözlük'ten de isminin anlamına bakmadım değil.

artun dedi ki...

yay burcu erkegine de bak madem

cok simarttilar beni cok

artun dedi ki...

ayriyeten uyanik demisler, tdk ne der:
Artun
Köken : T.
Cinsiyet: Erkek
Söyleyiş:
Anlam Gururlu, kendine güveni olan kimse.

dilök dedi ki...

hişşt git post yaz (:

artun dedi ki...

75 tane post var orda hepsini okudun mu da yenisini istiyosun

dilök dedi ki...

şımarık,
göz attım.
tırtıllamak falan diyosun
ve bisürü şey.
zodyak da tavşanmış. :)

artun dedi ki...

goz atmak baska
yat uyu, uyumuyosan beni eglendir, ama seri hareketlerle

dilök dedi ki...

bu blogger sana mı blogger bana mı?

artun dedi ki...

Sevgili Karakoc,

Bilmecelerle cocuklar bile kandirilmaz. Hey yavrum.


Artun

dilök dedi ki...

ironik sorular bilmece değildir.

artun dedi ki...

bir blogger bir blogger gel brebloggerblogistandablogdukkaniacalimdemis
gibi bisey bu da ne farki var allasen birak

dilök dedi ki...

burası benim alanım.
bana blogger buralar.
höyt.

artun dedi ki...

buralar eskiden hep osmanlininmis

dilök dedi ki...

the end of the comment show. yeppa. (:

meftun dedi ki...

dilökk ben bu yazıya bittimm!!.. öyle bir yönü falan değil, tamamına bittim işte.. sen yaz ben okuyam anamm :))