"..net göremiyorum.. söyleyemiyorum..bence başka biri var..la la la.." başkaları ve daha daha başkaları var. gavur diliyle "others". çok "lost" izleyen var. deli gibi. haftasonu 9 bölüm arka arkaya.çok kez "previously on lost" söz öbeğini duyuyorlar.duymak istemeyenler biraz ileri alıyor.çok heyecanlı. 9 x 40' =360' hımm o da eşittir 6 saat. haftasonu ne yaptın? "lost" izledim. aferin. genelde süreçlerin içeriği merak edilir; ama kimse bunun devamını duymak istemez. "sakın sonunu söyleme".oğlum var ya birisi prison break'in üzerine tez hazırlıyormuş. kaç dakika etti? 2'..başka nelerden konuşabiliriz..hıh..facebook..ilkokul aşkını bulanlar var. tebrik ediyoruz burdan..yeni sürümüyle daha çok ilkokul arkadaşı bulabileceksiniz..off 3 boyutlu application-lar..piyuuu..teknoloji çok makintoş. cepa var ankara'da. ankamall gibi..armada gibi..solaryum anne gördük geçen, şaşırdık biraz. çok acayip başkaları var hayatta. ne diyordum. evet bunu demeliydim: "ne diyordum." artık post-modern yazılarda akış kaybedilir gibi yapılıp tekrar kalınan yerden devam ediliyor. son cümle bozuk mu oldu?bence anlaşılıyor.tamam. hmm şey gibi bu. aa ööö dondurmacının "neli?" sorusundan sonra "şulu-al-ver-para-teşekkürler-hayırlı işler" akışını, dondurma koyma sopasına yapışık külahı kaçırması gibi bişey. çok acayip durumlar var. hah işte cepa'da (eğlenceli oldu mu lan neyse oku bakalım) suyu geometrik camların üzerinden akıtmışlar. nasıl yani? şöyle: dikdörtgen cam- su akıyor. ne hissi verilmeye çalışılmış anlamadım, yağmur öyle yağmaz çünkü. ama bana bu cam-su enstalasyonu tasarımcının zenginlikten beyazlamış beyaz tenine uygun açık renkli kaşkolunu düşündürtmedi değil..öylece çıkıp gitmek istedim, ama düşünmüştüm artık. çok geçti. artık kendi atkımla onunkini kıyaslama aşamasından kaçmam mümkün değildi? dızııppp. "zarar yok, yaşasaydın da beni yerin dibine batırsaydın.bin kere esir alsaydın beni, selim! öyle durma hiç konuşmadan.ağır bir söz söyle; utandır beni. söyle de ki: bin tane kitap okumak gerek." dızııpp. zamanında kurşun kalemle altını çizmiştim.ya yaa. hıı? benim atkım mı? ben ördüm. ilmikleri geniş, sinüzite pek iyi gelmedi o yüzden. "rüzgar esti üstüme üstüme oouuu". çok kişisel şeyler bunlar. yazıya siyaset karışssın istemedim. şarkılı falan çünkü..bi de tırt.

2 yorum:

Hass dedi ki...

sinüzit çok kötü bir şey dilök hemde çok yakalanınca anlamıyosun ama doktorlar öyle söylüyor.ilk önce yanağına bastırıyorlar sonra göz çukurlarını genişletiyorlar acıyo mu diyolar acıyo tabi moron diyosun.o zaman doktor anlıyoki sen sinüzitsin ama sen artık sinüzit modundan çıkmışsındır sinirüzit modundasındır.demekki neymiş tıp o kadar hızla gelişen bişey değilmiş demekki neymiş atkına sıkı sıkı sarılcakmışsın.atkıya sarılamakta neymiş bırak o sana sarılsın böyle sıkı sıkı sarılsın.sıkı ilmikli atkılar gibi

dilök dedi ki...

an geliyor bazen beni tanıdığından şüpheleniyorum sevgili hass. yorumlarına gurban ((:
kom-ment tapal tü?