ben küçükken, yani sütçü kamyonunun evimizin önünden geçeceği zamanı bilip de sadece ona el sallamak için kapının önüne çıktığım ve tanrıyı bir gezegen sandığım zamanlarda, bu soruyu bilirsen sana lokumlu bisküvi verip 2.sınıfa atlatıcam diyen adama inanmıştım. soruyu bildim, sınıf atlamadım.müsamerelerde baş rol aldım; blok flüt korosuna orgla eşlik ettim. beş yaşına kadar falan yine az buz sevimliydim. sonra gittikçe çirkin bi çocuk oldum.

en saçma huyum, aklıma gelmez. gereken anda ne yapılması, ne söylenmesi gerektiği aklıma gelmez. sonra gelir. bazen gelirse çok şaşırırım.büyüyünce hazırcevap olucam olmadı alıcam bi tane.

aşk dediğin cümle tamamlamaktır. ben anlamam.

Hiç yorum yok: