hobbes nediyodu hobbes? insan insanın kurdudur..hıhı, tamam. zamanında avrupa'da düello yasaklandı. neden? çünkü çok fazla insan ölüyodu. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,bum. vah yazık biri öldü, üzülme biri kaldı.çerkez ethem'in gözardi edilemeyecek şımarıklıklarına ne demeli? peki dilek, şu anki durumunu bir cümlede özetler misin? peki, ingilizce cevap verebilir miyim? ver bakalım. "stream of consciousness is not my intellectual.". ahaha, aferin. devlet bir canavar. bildiğin ejderha. yeppa. henri peki sen naptın? sekizinciydin sanırım. şeyinin derdine kilise kurdun. hocam bence bu anlattıklarınız finalde çıkmaz. rien à faire. soylular ve hulk. gidelim mi? hadi gidelim. (kımıldamazlar) italik'le durumu ne kadar anlatabilirsin ki? pelin bence normal olalım. ölü taklidi yapmayalım mesela. yeap. yiuğp. şey var bi de ya sartre. adının sertr sessizlerden ibaret olduğuna bakma güzel adamdır. sartre nediyodu sartre? asıl cehennem ötekidir..hıhı, tamam. şimdi fransızcasını hatırlamıyorum. franz ferdinand, take me out! raga oktay. bi çocuk var en önde oturup dersle ilgileniyor, özeniyorum. nö,nö. ay dont egri vit yu. bıt samtaymz aeeöö..ehu. aşk eski bir yalan adem'le havva'dan kalan. my broken heart is like newton's unremembered apple.
dilek ' 22 ekim 15:21

3 yorum:

PcKelleZoid dedi ki...

Derste aklından geçenleri süper özetlemişsin yaa..
bi de şu linke bak.. o da güzel yazmış bence çok.. aynı konu..
http://tymaut.blogspot.com/2006/04/bir-ders.html

dilök dedi ki...

sevgili pckellezoid,

(: dersi derste öğrenmek gerekir aslında. linke baktım. o uyku steplerin hepsini hepbirimiz yaşamızdır heralde. ama lisede ben abartmıştım. stepleri atlayıp direk otobüs yastımda uyuyodum. güzel günlerdi. şimdi kolçaklı sandalyeler ve üniversite gençliği buna izin vermiyor. uyucaksan gelme var artık.

ayrıca ben senin nikini pekkellezoit diye okuyom, haberin olsun, ehu.

PcKelleZoid dedi ki...

ehehehe...pekzoitto, pekkellezoit, pekkellesuat, :) takıl sen kafana göre.. =)